Expedieri si returnări
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea comenzii si sunt expediate prin curier cu urmărire si livrare fără semnătură. Dacă preferati livrarea cu deschiderea si verificarea pachetului, va fi aplicat un cost aditional, astfel că vă rugăm să ne contactati înainte de a alege această metodă. Orice metodă alegeti, veti avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării si ambalării, cât si costurile postale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în functie de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupati toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare iar taxele de expediere se vor aplica fiecăruia dintre ele. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.
Cutiile sunt generos dimensionate st articolele dumneavoatră sunt bine protejate.
Retururi de produse |
|
Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos |
|
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site |
|
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de FISER ECOPLAST PROD SRL |
|
|
- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari |
|
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul FISER ECOPLAST PROD SRL sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. |
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. |
|
|
- Produse ce v-au fost livrate gresit |
|
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de FISER ECOPLAST PROD SRL |
|
|
- Produse defecte in perioada de garantie |
|
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. |
|
NOTA |
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. |
Renuntarea la cumparare |
|
|
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. |
|
|
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. |
|
|
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. |
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. |
|
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. |
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. |